szerelmetes Tigrisem, elhatároztam ,hogy visszamegyek a Didibárba dolgozni, mert nem bírom nézni, hogy ennyit gürcölsz azért , hogy nekem meglegyen a legújabb Hermes táskám, a lurkók már nem veszik fel azt a ruhát aminek a címkéjén nincs az hogy Ittiére,stb, olvasni még nem tudnak baszki, biztos Papacool hergeli őket. el is mentem a Didibárba, és azzal kellett szembesülnöm , hogy változtak a dolgok. A főnök a kis tetű Nyikoláj lett, mindig utáltam, mert amikor szoptam , kiakadt az állkapcsom, meglátott , fel is csillant a szeme. Kicsit erőszakoskodott, de aztán bejött a Vitya, aki mindig csípett, és megmentett. azt mondta, ha nem akarok visszaszokni a cuccra, akkor menjek másik helyre. kaptam pár címet, de ezek közül 3 is a Cosa Nostráé, nem lesz neked ebből bajod, édes? Papacool semmiről nem tud, meg a kicsik sem, jól vannak, te hogy vagy? szerelmed: Hópárduc

A bejegyzés trackback címe:

https://favoritesaga.blog.hu/api/trackback/id/tr611066308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.15. 20:18:54

ma találtam egy helyet, ahol csak táncolnom kell, a killerkitten bárt, nem kell dugni snkivel, csak táncolni, bár sok a részeg matróz, tapogatni akarnak.Johnny, ezt akartad, biztosan?

éppen készültem otthon, hogy menjek bulizni előtte kicsit a csajokkal, hajat mostam, alvázmosás, stb, amikor jött valaki , azt hittem te vagy az:) nagyon megörültem, de csak az Armand volt a sofőr, aki összeszed minket

www.youtube.com/watch?v=yvmUiwQGO18

a gyerekekre most a Papus vigyáz, azt hiszi titkárnő vagyok a minisztériumban, és sokáig dolgozok,dicsekszik is agyba főbe a barátainak!!!

nem hittem, hogy ilyen bajba keverlek, mikor jössz haza Tigris? ha kell pucéran kiállok az utcár csak gyere haza! a gyerekek minden nap kérdik, hol a papa?

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.16. 13:17:57

2009. árilis 16.

Tigris

megvolt az első munkanapom, ez a nyitózeném
www.youtube.com/watch?v=7lu81z2E6pE

itt jövök ki
www.youtube.com/watch?v=XP8mgIxYAIA

de aztán kifogtam egy tatát aki megőrült , és felajánlott 1 M dollárt egy prájvit denszért, remélem nem neheztelsz:)
www.youtube.com/watch?v=40-dY2pjAsc

Hópárdusz
süti beállítások módosítása