Drága uram!

felkeltél ma reggel, hogy elindulj, zokogtunk mind a négyen ( kölkök még mindig a pinyóban, megkötözve) reggeliztél, visszabújtunk, majd képszakadás.

Két óra múlva magamra eszméltem,te már sehol, és rájöttem, hogy nem kapsz többet tojást, mert ahogy az oldaladra fordultál , úgy telibe nyomtál egy galambbal, hogy elájultam:(((

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://favoritesaga.blog.hu/api/trackback/id/tr251064372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnnyka és Lili Favorite 2009.04.14. 14:56:12

apa!
jó lenne ha sok pénzzel jönnél haza a dolgozóból, mert a Johnnyka nézegeti a csunyámat, nem jó ez a koedukáció-külön ágyat akarok!!!

előre is köszi apus, kislányod: Lilike

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.14. 16:53:20

Gyerekek...mondjátok meg anyátoknak adja el a Lambó-t..és gazdálkodjon abból....sőt rakjon félre...mert lehet, hogy a Cosa Nostra....váltságdíjért dörömböl valamelyik hajnalon...és figyeljétek anyátokat , hogy NE a szokásos módon próbálja elintézni a dolgot..(NE térdeljen le..és a konyha asztal is legyen tele!!)
Johnny kisfiam...lilike csúnyáját ne piszkáld...legalább is szabad kézzel ne!!!
Szaladj le a pincébe ott megtalálod a régi moszkvicsomból megmaradt 1,78 méteres antennát és azzal max!
Lilike...ha haza megyek veszek neked ágyat...de az se biztos, hogy viszontlátjuk egymást...mert lehet, hogy Tarvisio külsőn élve eltemetnek...tudjátok apátok valójában nem bányász...hanem kokain csempész...és anyátok felporszívózta bebaszva a legutóbbi "rakomány" 36%-át...így ezért felelnem kell....sírva rátok és anyátokra gondolva....
Senior Johnny F.-Apátok

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.14. 16:57:48

Baba?
A Campari-t szereted?...erre kíváncsi vagyok:))

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.14. 17:13:33

@Johnny Favorite: szeretem dlágám sok jéggel , és nem szeretem ha sok benne a gyümölcshús mert rátapad a torkomra:) nem szeretem az édes italokat, inkább a savanykásakat-a világ legjobb bladimérijét én csinálom:)

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.14. 17:14:34

@Johnny Favorite: ja campari-dzsúzra gondoltam természetesen

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.14. 17:21:24

@Johnny Favorite:
szerelmem, a Lamborghinit nem adjuk el, mivel járok bevásárolni?
ha nem jössz haza nekiindulok és szétbaszom a Cosa Nostrat vendettástúl, omertástúl, viszem magammal a gyereekek lovának a fejét, és küzdök majd mint Sophia Loren mezítlábasan, hazahozlak!!!
beszélek papussal adjon pénzt:) amúgy sem volt olyan sok az a kokó, és a te fejed is elég lisztes volt amikor reggel felébredtünk.

ha kell elmegyek dolgozni, csak gyere haza

Johnnyka és Lili Favorite 2009.04.14. 17:27:10

Papa,
itt volt a Fezó bácsi, a Gerencsér, és azt mondta a maminak, hogy te mondtad hogy vigyázzon ránk, és itt akar maradni este! A mami nagyon fél tőle, most csak sír, ha tudsz gyere haza. A Lili meg egy beköpős kis kurva.
Ja lehet hogy megint felcsináltad a mamit, úgyhogy a nagypapi (Papacool) azt akarja hogy költözzünk oda hozzá a Southcool Ranchre! De ezt ne mond meg a maminak! Hozzál haza nekem sajtos Grissinit, mert azt nagyon szeretem, és a mami nem ad sajtot mert azt mondja a Neked tartogatja!!!

szeretlek: kicsijohnny

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.14. 17:28:30

A gyerekeknek vettem két aktuális párnát...feladtam póóstán...tudod ha elpusztulnék!:D

www.kropserkel.com/horse_head_pillow.htm

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.14. 17:32:41

na ilyenkor vagy szexi, a halál küszöbén:)) egy igazi férfi aki a családjáért mint megvadult oroszlán- na jól van igyekezz haza:)

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.15. 00:36:53

szerelmem, miután célzást tettél arra, hogy dolgoznom kéne, és hogy menjek táncolni, összeszedtem a lakkcuccokat, és közben megtaláltam a korbácsot,meg a bilincset , emlékszel? :))) legboldogabb éjszakáim voltak, imádom amikor iszol:) nincs gátlás, nincs határ:)újra és újra elcsavarod a fejem...meg mást is.hordod még a tangám? én mindig a te ingedben mászkálok.az asztal is üres a konyhában , nem használjuk semmire, a parkban is már érdeklődnek a fák utánad amiknek nekidöntögettél, nem jössz haza? feküdnénk az ágyban, csócsálnánk a bundás két végét,izzadnánk....hiányzol

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.15. 10:15:18

Te is hiányzol...a reggeli merevedésemmel sem tudok mit kezdeni!:D
Itt a penzióba is olyan hulladékot adtak enni...és későn is kávéztam....ami eleve elkúrta az egyész napomat....egy hét és itthon vagyok.:D

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.15. 10:52:42

azért jól esik, hogy reggel ébredés után rámgondolsz:)))hiányzik a Baba féle bundás kenyér meg az ovis citromostea,és az eszpresszó? siess haza!addig írok minden nap, hogy mi van a purdékkal, veszek fel Providentet, kell a Lambó a táncoláshoz, valamivel veretnem kell:)))

Kedves egyetlen veszélyeztett és óvó karom által védelemre szorúló Hópárducom!- ezért imádlak:)))

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.16. 12:50:08

Johnny:

www.youtube.com/watch?v=LpmCYrcPIzw

ha jól olvastam kedves soraidat most így érzed magad:))

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.17. 18:48:33

Drága Johnny!

mai értekezésünk után arra a következtetésre jutottam, hogy kezdesz elhidegülni a családodtól. Igaz ez? Mert ha igen akkor csomagolunk és itthagyjuk ezt a lepratelepet, és visszaköltözünk a jómódba. Igaz, hogy akkor ki fog engem úgy helyretenni a konyhaasztalon, mint te? Azt csak te tudod, azok a kezek! Mintha 30 ujjad lenne:) nehéz a döntés, de harcolni fogok érted. nyugtass meg, szerelmed:

Hópárduc kindertojás

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.19. 00:19:08

@Johnny Favorite:
Tigris, örülök hogy ma már nem érzem rajtad azt a melankoliát amit tegnap:)
reszketve várom minden pillanatban hogy viharkabátodban feltépve az ajtót, egymásra meredünk- te merevedsz is:))), és elfelejtvén az elmúlt pár nap hányattatásait , boldog ölelésben egyesülünk. aztán meztelenül a konyhaasztalnál megbeszéljük a történéseket egy üveg vodka mellett ....imádatos hópárducod, aki már nem kurva

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.20. 10:25:31

Hazatértem...leverték a vesém,szétbaszták az arcom....nem mertem még hazamennni mert féltem hogy követnek...és semmiképp nem akarom, hogy kicsiny családomnak bármilyen bántódása legyen....talán éjjel átlopakodok.....gyere le a pincébe...megcsinállak nagyon keményen..miközben befogom a szádat..(te harapdálod) hogy visításod nehogy felkeltse a gyerekeket..és a Cosa Nostra figyelmét....Tudod most csak Crack-et sikerült hoznom....erre nem kéne rákapni...inkább adjuk el.....
Forró ölelés
b. Johnny F. & T.
Ui.:Tényleg nem kurválkodtál míg nem voltam?

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.20. 13:09:55

Tigrisem!
nem nem kurválkodtam, de részletes tervet kérek a visszahódításomra, hosszú volt ez az idő, nagy a magány.
Hópárduc

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.20. 13:14:21

Ott a terv...nem olvastad?
Gyere le a pinyóba....ha igaz akkor alaposan le kell pókhálóznom...mindenütt!

Babapárdi 2009.04.20. 13:47:54

ez nem terv
ez csak előjáték helyszínismertetéssel!!!

Babapárdi 2009.04.20. 13:58:11

szét foglak szedni, készülj, kicsináltak a kölkök, rajtad sül el:)))

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.20. 14:12:11

"rajtad sül el"....ehhhezt megbeszéljük a sülés előtt közvetlenül:DD
1.Veszek két színház jegyet a Vígbe...megismerkedünk:)
2.Megnézzük a darabot (legalább az első felvonást)
3.Vacsi valami csendes helyen....(az oda felévezető úton már kicsi és izzadt kezecském a Tiedhez ér...Te zavarodottan a hajadba turkálsz Én valami szerencsétlen színházba vásárolt ásványvizes palackba kapaszkodom.....megzabálunk....az érkező virágárus lányt elzavarod a büdös gecibe...fizetek....megyünk....haza kísérlek a kapualjban nyálas csókban egyesülünk...meg kérded
" feljössz..?"
Én bátortalanul mondom....most még ne..!...És akkor ki mondod a varázs szót.....
"Tiger, van egy bontatlan ABSULUT vodkám!"...erre én benyomlak a kapualjba és egymást csókokkal halmozva (kis turi gyuri) felliftezünk....itt....egyenlőre ennyi a terv!....szólj ha jó...írom tovább! :D

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.20. 14:29:51

várj van egy kis változtatás de előbb megyek bankba pénzé:DDD

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.20. 14:59:28

1., rendben-első felvonás után tépés el!
3., vacsinál már bepiálunk, te lejössz utánam a WCbe, - onnan kidobnak minket de nem kell fizetnünk!
séta haza , bemászunk parkba, és ott a fánál már nem lesz gatya rajtad, mert ott vannak az esti kóbor kuták, ezért felkéredszkedsz hogy kölcsön adjam egyik tangám
4., én meg felengedlek....... folytasd:)

Johnny Favorite (törölt) 2009.04.20. 20:35:28

Már a liftben (ha van és működik)beletúrok a hajadba, elfordítom a fejed és csókolom a nyakad apró "haahhhhhh" és "szzzzsssssssssszzzzzzz" hangokkal jelzed hogy megérkeztünk a megfelelő szintre...apró és kibaszott drága táskádban hevesen kulcs után matatsz....elejted a kulcsot mi közben lehajolsz érte kicsit megbicsaklik a lábad....de Te miközben felveszed a kulcsot már rugod le a másik cipőt is....berugod az ajtó....húzol be a két kezeddel...és oly vadul nézel rám hogy Én neked esek....apró köhintéssel jelzed hogy toaletre mennél engedlek is addig....italt "keverek"....mondjuk vodkát valamivel....Te megjelensz a nappaliban rajtad csak fehérnemű rajtam félig lehányt ing és a letépett farmerom cafatjai belekortyolsz az italba s lassan odalépsz. Én tenyeremben eloltom a stikában rágyújtott cigit....Csókolózunk....téped le rólam a maaradék ruhát..Én belecsúszok kezemmel a bugyi és a feneked közé....a másikkal kissé esetlenül le veszem a melltartód...ami csak fél pár zoknival van kitömve ezen kicsit meglepődök....hogy a ruhában nagyobb volt a melled...fergetegeset szeretkezünk 1x2x Xx....közbe cigi az erkélyen a lepedőbe csavarva ícsádör...visszatérünk Én meg masszírozom a lábad a vállad apró olajos mozdulatokkal lazítom fel egész tested csomóit..Te álomba szenderülsz..Én is így kelünk...büdös szájjal Te korábban kelsz és hozod a reggelit kávé tea bundi kenyér....lezuhanyzunk együtt ahol ismét szeretkezünk...majd felveszem a kölcsönkért tangát és ordító vinnyogó röhögés jelzi majd mikor értem a Jászai Mari Térre :D
Jóéjt nem bírom tovább
Csók holnap...ha lesz Rám igény!!

Babacool Rodriguez-Favorite 2009.04.23. 11:23:00

nem akartam veszekedni tegnap este, ok?

asuncion 2010.05.03. 00:05:01

nem akartál veszekedni?

mécses 2010.06.11. 08:07:35

szép jó reggelt?
nem lehelünk új életet bele?
süti beállítások módosítása